اعزام دانشجویان بسیجی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم
نوشته شده توسط : احسانی
از هفتم فروردین ماه جاری صورت می‌گیرد
اعزام دانشجویان بسیجی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی از تبار آسمانیان بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، برای کمک رسانی به عشایر، هفتم فروردین ماه جاری به مناطق محروم این استان اعزام می‌شوند.

خبرگزاری فارس: اعزام دانشجویان بسیجی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: این گروه از هفتم تا سیزدهم فروردین سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به روستاهای کلکله، سروک، معدن اعزام شده و به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی می‌پردازد.

وی افزود: بسیجیان اعزامی، در امور فرهنگی، آموزشی و عمرانی به روستاییان کمک کرده و برای بهبود وضعیت بهداشتی روستاییان فعالیت می‌کنند.

طاهری با بیان اینکه خودکفایی کشور، با حمایت از تولیدات داخلی محقق می‌شود، گفت: حمایت از نیروی کارآمد و تولید کنندگان یکی از راهکارهای توسعه کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با تبعیت از ولایت فقیه بوده و اکنون نیز این روند ادامه دارد.

این مسئول به نامگذاری امسال از سوی امام خامنه‌‎ای اشاره کرد و یادآور شد: مردم و مسئولان با حمایت از تولید کنندگان و نیز فرهنگ کردن خرید اجناس ایرانی می‌توانند به خودکفایی کشور کمک کنند.

طاهری ابراز داشت: تولید اجناس با کیفیت در کشور، انگیزه را برای خرید کالای خارجی کمتر می‌کند و از سوی موجب توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، افزود: استکبار جهانی با تحمیل جنگ و سایر اقدامات علیه ایران می‌خواست نامی از اسلام در ایران و جهان باقی نماند که با رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همچنین مقاومت مردم، امروز ایران به الگویی برای سایر کشوری تبدیل شده است.

این مسئول اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب همه ساله با شناخت از شرایط موجود کشور برای سربلندی و عزت ایران اسلامی راهکاری جدید انتخاب می‌کنند و امسال را نیز برای خود کفایی کشور سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند.





:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: